Vad har vi haft för oss i 2v?

För två veckor sedan åkte jag och min familj till Skrea för att spendera en helt vecka där (här kan du läsa mer och se bilder från Skrea), efter en vecka på Skrea åkte vi över till Öland för att spendera en vecka där med min släkt. På Öland var det lite mer "hundanpassat" då vi denna gång bodde i hus/större typ av stuga med en liten inhängnad tomt som var precis lagom för hundarna att röra sig på.
Fenna har tyckt att det har varit jätte lajbans att bo på Öland, man kan vara ute nästan hur mycket man vill, hon har badat så in i tusan och går nu under kodnamnet "Sälen", även Corinne tog sig ett dopp bara för att hon inte ville stå själv på stranden. :-)
 
Mest impad har jag trots allt varit över Fenna, mina två småkusiner kan allt vara mer högt en lågt ibland och vet inte riktigt hur man ger en hund det utrymme den behöver trots att man förklarar tvåhundraelva gånger. Hon har skött sig super utan att stressat upp sig trots att barnen sprang, skrek och var på henne i princip hela tiden, vilket tålamod den lilla damen har! Jag är sååå stolt!
Corinne är så tråkigt så henne låter dem vara. ;)

Hundarna har busat en hel del och nu (äntligen) börjar Corinne tuffa till sig lite emot Fenna den lilla hajen, nu vågar Corinne säga ifrån när det gör ont och har även läxat upp Fenna någon gång när Corinne tycker det räcker och är nog vilket känns bra, för Fenna kan nog springa och busa tills hon stupnar.
 
Men slutskrivet! Nu bjuder jag på lite bilder istället!